2014年3月19日 星期三

歐洲機科技大落後

歐洲機以前係高科技的代表現在已經唔update,因為歐洲滾桶專利幾年前已經完結,日本牌子都可以出產大眼雞滾桶。樂聲/日立呢啲傳統日本牌子科技好高,例如3D sensor避免滾桶震動,電子入水量測量等等



Reference:
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=7766858&pid=120623399&fromuid=1422698
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
我用緊日立最新個部7kg...


我之前都有比較過歐洲機同日本/LG機...好多都話歐洲機會噤用好多...但係我覺得日本/LG機多D科技, 多D function, 所以我最後都選了日本牌子 - 日立(直驅變頻7kg)
我睇中佢話靜, 慳電, 慳水(比一級仲慳多68%), 2年保養, 而且有滾筒清潔功能!
嘈音: 洗衣時只有47分貝, 脫水有67分貝!


PANASONIC我都有睇過, 佢有幾個好處, 變頻摩打, 慳水慳電, 而且機身細小但有至少8KG洗衣量....不過雖然係變頻摩打, 不過唔係直驅, 始終用皮帶會有損耗, 嘈音...而且無滾筒清潔!
嘈音: 不明 (不過睇過好多youtube都好似好靜)

LG同日立功能差不多, 不過聽聞好易壞, 而且機身SIZE唔啱位!
嘈音: 佢標示脫水時只有54分貝 (好靜啊)

上面個位你所講的功能, 日立都有!!!
講返呢隻大眼雞~

優點:

1)可以随時停機放衫真係無咩機大眼雞做到,成日掉晒機衫先發覺仲有衫未掉落去,都可以stop 部機,開門,放衫,再run~~(日立有)

2)15mins 快洗~~我之前d大眼雞都無 (日立有)

3)1600轉靜到咁......(日立都係1600rpm)

4)洗到十公斤既大眼雞真係洗乜都得~~一般都係7公斤~~(呢個只有樂聲先有了)


不過以上的嘈音數字, 只係數字....

個人用緊感受係....日立洗衣時真係好靜, 脫水都好靜 (還記得以前家中的洗衣機, 每次洗衫都好直昇機起飛甘)
不過所有洗衣機, 最嘈的除了摩打, 皮帶的摩擦聲外.....最大嘈音係來自機內的抽水泵!!!!! 即使出名如Meie, 抽水泵一樣甘嘈!!!!

最後我推薦 日立, 樂聲, 如果有budget....建議買Meie 或 西門子最top個隻(好似iDos 800)

講完

沒有留言:

張貼留言